Ako mislite da je čišćenje jednostavno, krivo mislite.
Kad se bavite uslugom kao što je čišćenje, onda imate kombinacije pohvala i kritika. I to je normalno jer je ljudska percepcija čišćenja vrlo subjektivna. Nema „jednog univerzalnog standarda“, koliko god da ga se trudimo postaviti. Je li čisto? Je. Je li savršeno čisto? Hm… Ovisi o tome tko gleda!?
Da, postoji jasan standard čistoće (prašina se briše, podovi se usisavaju, masne mrlje nestaju…). Ali onda dolazimo do onog final toucha i tu stvari postaju zanimljive.
Svatko zapravo ima svoj standard i na to ima puno pravo!!!
Netko želi da mu sudoper blista kao da ga nitko nikad nije koristio, iako će ga već nakon prvog puštanja vode opet poprskati. Netko voli uredno složene stvari, dok drugi ne želi da mu se pomakne ni olovka na stolu jer je njegov kreativni nered svetinja. Prozori? Neki klijenti će ih gledati pod kutom od 45° na jakom suncu, tražeći i najmanji trag. A podovi? Neki očekuju da se svaki komad namještaja pomakne, dok drugi daju uputu „samo nemojte ništa previše micati“.🤔
U svijetu usluga uvijek će biti onih koji nešto imaju za reći. I to nije loše! Zašto bježati od kritika? Ne možete postati bolji bez njih.
U našoj ekipi, svaka djelatnica je jedinstvena. Svaka ima svoj način rada i svoj karakter. Meni je važno da se osjećaju cijenjeno, bilo da su primile kritiku ili pohvalu. Spoiler alert – pohvale su uvijek dobrodošle.😂 Svi ih vole, osmijeh je nalicu i idemo dalje. Kritike? Tu već nailazimo na različite reakcije. Neki ih prihvate kao priliku za poboljšanje, drugi ih doživljavaju kao osobni napad.
Ima klijenata koji su nezadovoljni, ali to nikada ne kažu, valjda iz pristojnosti ili jer misle da je to sitnica. Ne žele napraviti „problem“. Ja ih aktivno potičem da komentiraju, jer kako ćemo znati da je njima nešto važno ako nam ne kažu? Pozivam ih da budu iskreni, da kažu što im smeta, jer samo tako možemo uistinu napraviti razliku i usavršiti uslugu.
I tu je ključ, usluga mora biti prilagođena. Pokušavamo maksimalno udovoljiti svemu što je klijentima bitno jer svaki detalj može napraviti razliku.
Svi koji pružamo neke usluge moramo prihvatiti činjenicu da nismo savršeni. Kritike su prilika za napredak, a pohvale nas podižu i motiviraju. Svaka povratna informacija, pozitivna ili negativna, vodi nas naprijed, a naš cilj je da, bez obzira na to koliko je subjektivno, Clean ‘N’ Green bude najbolji odabir kada se traži usluga čišćenja.
Sretna sam jer radim s klijentima koji komuniciraju otvoreno i s puno razumijevanja. 💚